Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi přicházejí do přímého styku, doručit lepší služby a jejich očekávání…
Ať už pracujeme kdekoli, každý den se setkáváme s lidmi. Jednání s nimi…
Obchodní selhání prospívají ekonomice Většina nových amerických firem skončí krachem. Ročně také zkrachuje 10…
Koučování je výhoda Kouči představují pro dnešní vedoucí pracovníky významnou obchodní výhodu.…
Poradenským firmámplatí manažeři nemalé poplatky a to bez ohledu na míru…
Finanční instituce, vlády a politici z celého světa začínají po letech…
Obchodníci se snaží využít všech prostředků, aby se dostali na přednější…
Jihoafrická republika je zemí s nejdelší tradicí vinařství mezi všemi…
Být týmovým hráčem je složitý úkol. Nejde jen o to, pracovat kolektivně…
Jak zajistit dlouhodobou archivaci dokumentů, záznamů a dalších dat? Než…