Manažer - zprávy z managementu

Jak školit pro zákaznický servis

Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi přicházejí do přímého styku, doručit lepší služby a jejich očekávání…

Řízení projektu

Článek v rámci předplatného Řízení projektu

Projektové řízení je aplikací znalostí,…

5 kroků k efektivnímu řízení konfliktů

5 kroků k efektivnímu řízení konfliktů

Ať už pracujeme kdekoli, každý den se setkáváme s lidmi. Jednání s nimi…

Obchodní selhání prospívají ekonomice

Článek v rámci předplatného Obchodní selhání prospívají ekonomice

Většina nových amerických firem skončí krachem. Ročně také zkrachuje 10…

Koučování je výhoda

Článek v rámci předplatného Koučování je výhoda

Kouči představují pro dnešní vedoucí pracovníky významnou obchodní výhodu.…

Jak přežít fúzi

Článek v rámci předplatného Jak přežít fúzi

Klíčové pro záchranu pozic svých lidí během fúze je být aktivní součástí…

Můžete nechávat zákazníky určit cenu služby?

Můžete nechávat zákazníky určit cenu služby?

Poradenským firmámplatí manažeři nemalé poplatky a to bez ohledu na míru…

Jak Evropa udávala pravidla globálních financí

Jak Evropa udávala pravidla globálních financí

Finanční instituce, vlády a politici z celého světa začínají po letech…

Jak vytvořit zábavný marketing na internetu

Jak vytvořit zábavný marketing na internetu

Obchodníci se snaží využít všech prostředků, aby se dostali na přednější…

Zmizí rodinné B&Bs?

Článek v rámci předplatného Zmizí rodinné B&Bs?

Malým ubytovacím zařízením zvaným B&B (Bed and Breakfast = postel a…

O víně jihoafrickém

Jihoafrická republika je zemí s nejdelší tradicí vinařství mezi všemi…

Úspěšný tým potřebuje podporu organizace

Úspěšný tým potřebuje podporu organizace

Být týmovým hráčem je složitý úkol. Nejde jen o to, pracovat kolektivně…

Archivace elektronických dat

Archivace elektronických dat

Jak zajistit dlouhodobou archivaci dokumentů, záznamů a dalších dat? Než…

Výpis 88678879 z celkem 12522