Manažer - zprávy z managementu

Ředitelé na Facebooku: Profil ano, šmírování ne

Facebook je největší světovou sociální sítí. Proto je také nejdůležitější sociální sítí z hlediska komunikace se spotřebiteli. Ředitelé a manažeři firem by se…

Článek v rámci předplatného 3 prodejní tipy pro mladé začínající podnikatele

Podnikání láká mnohé mladé absolventy a pracovníky, kteří nejsou ve své…

Kolegové z různých kultur: Kdo se má přizpůsobit?

Většina z nás má ve svém týmu individualisty i lidi, kteří jsou spíše…

Vzdělávací centrum Hewlett Packard Enterprise

Předcházejte bezpečnostním hrozbám v IT s pomocí Hewlett Packard Enterprise

Vzdělávací centrum Hewlett Packard Enterprise, jeden z nejvýznamnějších…

Relativní a absolutní odkazy v Microsoft Excel

Při tvorbě tabulek se vzorci je běžné, že potřebujete jeden vzorec vytvořit…

Vyhněte se nejčastějším chybám na LinkedIn

Přítomnost na profesní sociální síti LinkedIn vám může hodně přinést, ať už…

Miroslav Šole, inspirativní speaker

Úsměv v Rusku dá zabrat i McDonald’s

Kdysi jsem byl najat velkou britskou firmou dělat business v zemi…

Porazte prokrastinaci lepším time managementem

Vždy začněte den tím nejtěžším úkolem. Všechno vám pak už bude připadat…

Odměňte špičkové výkony: Není to jen o penězích

Jak nejlépe odměnit zaměstnance, kteří dosahují lepších výsledků než jejich…

Neúspěch není selhání, ale poučení

Neúspěch vám dodá životní lekce, které byste se jinak nezískali. Tyto lekce…

Světlá a temná strana leadershipu: Záleží na kultuře

Základní vůdcovské dovednosti, jako je schopnost dobrého úsudku, integrita…

Sendvič? Ne, děkuji

Tzv. metoda sendviče bývá často uváděna jako nejlepší způsob sdělování…

Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku…

Výpis 30953107 z celkem 12492