Manažer - zprávy z managementu

Zkroťte své emoce a zvyšte si EQ

Emoční inteligence patří k nejčastěji zmiňovaným pojmům uplynulého desetiletí v souvislosti s talentem a úspěšnou kariérou. Na rozdíl od řady jiných pojmů však nejde…

Návyky jsou dobrým sluhou, ale zlým pánem lídrů

Když se snažíte stát lepším lídrem, musíte se zbavit některých špatných…

Robert Němeček, Via Libertatis

Obrovská příležitost koučování pro firmy

Koučování, koučink, kouč. Zajímavé je, že tyto termíny jsme slyšeli asi…

Práce na dálku není o penězích. Stojí a padá se vztahy

Náklady na nahrazení znalostního pracovníka se obvykle odhadují na 5násobek…

Tvorba grafů v Microsoft Excel

Hodnoty v tabulce je možné znázornit také pomocí grafu. Excel nabízí různé…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší…

Francouzi získali právo na nerušené volno

Moderní technologie dnes umožňují nepřetržitý přístup k internetu a e-…

Simon Sinek: Kdo neumí komunikovat, nemůže být lídrem

Ani ty nejlepší nápady a strategie nemohou uspět, pokud jim nikdo nerozumí.…

Článek v rámci předplatného Naučte se umění vyjednávat

S vyjednáváním se setkáváme v každodenním životě neustále. V rodině, v …

Je sebevražda k smíchu?

Základní výrazy v obličeji jsou stejné po celém světě. Lidé s různými…

Pavel Makovský, LIGS University

Prokrastinace – módní pojem, nebo hrozba?

V poslední době často slýcháme pojem prokrastinace. Co si však pod tímto…

5 kroků ke splnění (téměř) každého cíle

Začátek roku je tradičním obdobím předsevzetí a vytyčování nových cílů.…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích.…

Výpis 26532665 z celkem 12372