Jednoduchý a přitom efektivní způsob, jak být kreativnější

Vytisknout

Podle průzkumu provedeného společností IBM bude nejdůležitější kompetencí lídrů v budoucnu kreativita. Respondentům asi věřit můžeme: šlo o 1500 generálních ředitelů.

Neměli byste se proto jen slepě držet toho, jak se to či ono vždy dělalo. Lepší je najít svůj vlastní, ještě lepší způsob. Dívejte se na věci z nových úhlů. 




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace