Než zaplatíte za akvizici zákazníků, zvažte následující

Když zavedete novou platformu, očekáváte příliv peněz. Klíčové však je udržet si počáteční růst a získávat výnosy stabilně.

Akvizice zákazníků je o tom získat si nové zákazníky tím, že přesvědčíte uživatele, aby si zaplatili vaše služby nebo produkty. Můžete využít nové a lepší reklamy nebo optimalizovat své webové stránky. Nicméně ještě před tím, než začnete do získávání zákazníků lít peníze, měli byste uvážit 4 následující faktory.

Plánování reklamy

Míru konverze vašich reklam moc neovlivníte. Nicméně změnou kreativy můžete zlepšit míru prokliku. Když víte, který kanál chcete k získání potenciálních zákazníků použít, čeká vás rozhodnutí zda použít animované nebo statické reklamy, bannerovou reklamu nebo dokonce interaktivní reklamu.

Testování

Když máte reklamní kreativu hotovou (ať už jste ji dali dohromady interně, udělala to pro vás agentura nebo externí freelancer), musíte si ji otestovat a vydefinovat tak cílové publikum, na které to nejlépe zafunguje. Je třeba měřit a případně zlepšovat efektivitu vaší kampaně.

Chcete-li otestovat, jak jste v akvizici zákazníků úspěšní, nejdůležitější je sledovat několik prvních dnů kampaně. Co nejdříve získejte data, která vám pak pomohou vydefinovat to skutečně nejlepší cílové publikum, radí nám článek na webu business2community.com.

Spočítejte si, kolik vám zákazník přinese

Hodnota za celý životní cyklus zákazníka je model předpovídající čistý zisk, který vám přinese budoucí vztah s vaším novým zákazníkem. Znalost těchto odhadů vám pomůže lépe posoudit, na koho má smysl cílit a kam má smysl nalít peníze.

Optimalizujte své produktové stránky

Optimalizujte nákupní cestu, počínaje šířením reklamy a konče nákupním procesem pro objednání vaší služby nebo produktu. Optimalizovaná produktová stránka je pro úspěšné konverze klíčová. Usnadněte navigaci a zajistěte, aby vaše stránky byly uživatelsky přívětivé.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com