Manažer - zprávy z managementu

Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (1/2): Máte správný postoj?

I s neustále se měnícími technologiemi jedna věc zůstává stále stejná – tou konstantou je zákazník.

Měla by vaše společnost přejít na byznys model postavený na předplatném?

Přednosti obchodních modelů založených na předplatném jsou známé: přinášejí…

Automatizace: Získejte více času a zdrojů pro svůj byznys

Automatizace vám umožňuje poskytovat rychlejší a lepší služby zákazníkům.…

F-Svařovací přípravek Varroc, který svařuje plastové piny spojující spodní a horní část světlometu (natavením pinů dojde k uzavření světlometu)

Proč automatizovat výrobu?

Efektivnost vynaložených nákladů je největší výzvou pro výrobní firmy během…

Radek Jašíček, Key Account Manager Güdel a.s.: „Studium US-MBA předčilo má očekávání."

Po studiu práva a strojního inženýrství jsem nastoupil na pozici obchodně-…

Nebezpečné osobnostní rysy lidí, kteří zneužívají druhé

Lidé s narcistickými sklony hrají oběti a vždy překrucují to, co se stalo.…

Měli by všichni být agilní? (2/2)

Organizace by chtěly být efektivní a inovativní. Může to však skutečně být…

Jan Hebnar

Článek v rámci předplatného Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem…

Práce s listy v Microsoft Excel

Při spuštění tabulkového editoru MS Excel se standardně zobrazí nový sešit…

Než zaplatíte za akvizici zákazníků, zvažte následující

Když zavedete novou platformu, očekáváte příliv peněz. Klíčové však je…

17. diskuzní seminář k sympoziu Mosty 2018, Sekurkon

17. diskuzní seminář k sympoziu Mosty 2018 se zaměřil na téma smysluplnosti oprav

4.-5. října 2018 se v konferenčním centru Lesních Lázní – Legner Hotel…

Měli by všichni být agilní? (1/2)

Být agilní obvykle znamená implementovat jeden konkrétní soubor…

Který z těchto 4 špatných návyků máte?

Všichni máme různé špatné návyky. V prostředí byznysu jsou některé velmi…

Výpis 17821794 z celkem 12386