Chcete-li být úspěšným manažerem, zapomeňte na to, že zvládnete všechno sami. Úkolem manažera je především plánování, organizace, koordinace a stanovování cílů. Díky…
Kdysi někdo prohlásil, že v příštích pěti letech se uskuteční tolik změn,…
Prioritou organizací 21. století by mělo být zachování znalostí a…
Jednání se vedou na různých úrovních v organizaci. Vrcholoví manažeři musí…
Evropské fórum pro správu znalostí (The European Knowledge Management…
Jednostrannému strategickému plánování, které není ničím jiným než řízeným…
Američan John Sperling se z chudých poměrů vypracoval do pozice ředitele…
V první části článku o firemní etice z prosince 2002 jsme se dozvěděli, že…
Mnohdy je až legrační, jak si někteří šéfové myslí, že jejich podřízení…
Pružná pracovní doba pomáhá zaměstnancům i zaměstnavatelům ke spokojenosti…
Vedoucí pracovníci a podnikatelé nemají čas. Mnozí z nich již přistoupili k…
Udržet zaměstnance neustále motivované je prakticky nemožné. To, že se z…
Manažerská obec si často klade otázku, zda je lepší vymyslet si svůj…