Manažer - zprávy z managementu

Řešení konfliktů mezi členy týmu

Konflikty bývají obvykle zapříčiněny rozdílným chápáním hodnot, odlišnými názory, osobnostními rysy nebo způsobem práce a komunikace. Vysoce výkonné týmy by proto…

Jak vybudovat firemní webové stránky

Jak vybudovat firemní webové stránky

Mnoho firem stále ještě vynakládá na provoz svých webových stránek více…

Měření a hodnocení znalostí a klíčová role znalostního auditu

Měření a hodnocení znalostí a klíčová role znalostního auditu

Podnikové znalosti se povětšinou získávají, vytváří a sdílí v celé…

Morálka je klíčem k úspěchu podniku

Morálka je klíčem k úspěchu podniku

Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární…

Řekněte přesně to, co jste chtěli

Řekněte přesně to, co jste chtěli

Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle…

Ovlivňování výkonnosti zaměstnanců

Ovlivňování výkonnosti zaměstnanců

Schopní manažeři vědí, že plánovaných výsledků se dá dosáhnout pouze díky…

Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je…

Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat,…

Kdy je vhodné změnit strategické směřování firmy?

Kdy je vhodné změnit strategické směřování firmy?

Srdcem každého strategického plánování je cíl celého projektu, jakési…

Braňte se počítačovým virům

Braňte se počítačovým virům

Přestože nejste nedbalý uživatel, můžete mít problémy s počítačovými viry.…

Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem…

Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

Funkčnost podnikových modelů správy znalostí a jiných technicko-…

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než…

Výpis 1133711349 z celkem 12369