Manažer - zprávy z managementu

Emocionální inteligence ovlivňuje úspěšnost manažerů

Časopis Fortune uvádí, že 40 % nově přijatých manažerů ve své funkci neuspěje a opustí ji průběhu osmnácti měsíců. Při pátrání po příčinách bylo zjištěno, že se jim…

Případová studie: Centrální mozek společnosti

Případová studie: Centrální mozek společnosti

V reklamním návrhářství je cesta k vítězství jednoduchá stačí mít prostě…

Swisshouse: skutečně živý komunikační prostor

Swisshouse: skutečně živý komunikační prostor

E-learning se neustále rozvíjí a díky tomu vzrůstá i zájem uživatelů o…

Kultura sdílení znalostí ve společnosti Xerox

Kultura sdílení znalostí ve společnosti Xerox

Společnost Xerox se začala již počátkem 80. let profilovat jako firma,…

Globalizace à la Tesco

Globalizace à la Tesco

Mnoho maloobchodníků se snažilo proniknout na zahraniční trhy. Mnoho se…

KM: jak to dělali v Bouygues Telecom

KM: jak to dělali v Bouygues Telecom

Francouzská společnost Bouygues Telecom si vybudovala na trhu pevnou pozici…

Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

Studie pojednává o jedné z ruských stomatologických klinik - Denta+, která…

Skladování personálních dat - případová studie

Skladování personálních dat - případová studie

Článek přibližuje postup použitý při řešení správy osobních dat ve…

12 dimenzí strategické podnikové komunikace

12 dimenzí strategické podnikové komunikace

Přirovnáme-li podnik k lidskému tělu, je úspěšná interní komunikace krví.…

Americká studie chování manažerů v práci a mimo ni

Americká studie chování manažerů v práci a mimo ni

Předvídáním a popisem pracovního chování manažerů se ve světě zabývají…

Outsourcing není jen cestou ke snižování výdajů

Outsourcing není jen cestou ke snižování výdajů

Prvotním přínosem využívání outsourcingu je zvyšování hodnoty společnosti.…

Jaký je váš přístup k řešení konfliktů?

Jaký je váš přístup k řešení konfliktů?

Vytvořit kvalitní pracovní vztahy a efektivní strategickou spolupráci…

Všeználky nemá nikdo rád

Všeználky nemá nikdo rád

Skutečně kvalitní manažeři vzbuzují u ostatních důvěru a jsou si vědomi…

Výpis 1128511297 z celkem 12370