Haló, slyšíte?

Vytisknout

Umění komunikovat je jednou ze základních manažerských dovedností. Komunikovat ale neznamená jen mluvit, naopak to znamená i naslouchat. Inteligentně, systematicky a účelově naslouchat podřízeným však stále umí jen menší část manažerů. Když se většina manažerů zamyslí nad svou poslední konverzací se zaměstnanci, dokáže si vzpomenout na vlastní slova a argumenty, nikoli však již na to, co řekli ostatní.Špatné naslouchání vede na pracovišti a nejen tam k častým nedorozuměním. Vzniká tak celá…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace