Kdo má v SRN nejlepší pověst

Již pojedenácté se v Hamburku sešlo 2500 německých manažeřů, aby hlasovalo v anketě o firmu s nejlepší reputací. Všechna tři první místa byla obsazena automobilovými koncerny. Jako vítěz vyšla automobilka Porsche, která získala 864 z 1000 možných bodů. Následovaly ji BMW a Audi. Jako čtvrtá se umístila Coca-Cola a za ní Daimler-Chrysler.

Největší skok vpřed na žebříčku popularity zaznamenala **Deutsche Post** a cestovní kancelář **Thomas Cook**. Na druhé straně největší ztráty na popularitě utrpěly telefonní společnosti: **Vodafone D2, Viag Interkom, Deutsche Telekom a Mobilcom**

**Datum vydání:** I/2003

Zdroj: Manager Magazin - Německý portál pro manažery. Informace z politiky, ekonomiky, podnikání a e-businessu.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Manager Magazin