Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu. Ale když si manažeři položí několik důležitých otázek, mohou přijít…
Jak dlouho ještě mohou zaměstnavatelé odolávat prosbám zaměstnanců o více…
Konec je teprve začátek Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si…
Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách…
Většina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v…
Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí…
Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají…
Pracovní skupiny, které jsou příliš vysávané a utlačované, nejsou nakonec…
Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají…
Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi…
Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…
Jak se vystavit na výstavě Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce…
Všechna šťastná jednání se podobají jedno druhému, ale každé nešťastné…