Manažer - zprávy z managementu

10 důvodů k odchodu

Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu. Ale když si manažeři položí několik důležitých otázek, mohou přijít…

Za jak dlouho dosáhneme rovnováhy?

Za jak dlouho dosáhneme rovnováhy?

Jak dlouho ještě mohou zaměstnavatelé odolávat prosbám zaměstnanců o více…

Konec je teprve začátek

Článek v rámci předplatného Konec je teprve začátek

Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si…

Emoční ignorace

Emoční ignorace

Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách…

Ticho! Mluví vnitřní hlas

Ticho! Mluví vnitřní hlas

Většina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v…

Využijte okurkové sezóny

Využijte okurkové sezóny

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí…

Jak zacházet s dlužníky

Jak zacházet s dlužníky

Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají…

Mají strach ze zákazníků, ale proč?

Mají strach ze zákazníků, ale proč?

Pracovní skupiny, které jsou příliš vysávané a utlačované, nejsou nakonec…

Osobní rozvoj zadarmo

Osobní rozvoj zadarmo

Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají…

Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi…

Vylepšete služby zákazníkům

Vylepšete služby zákazníkům

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…

Jak se vystavit na výstavě

Článek v rámci předplatného Jak se vystavit na výstavě

Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce…

Oponent je buď ďábel nebo blázen

Oponent je buď ďábel nebo blázen

Všechna šťastná jednání se podobají jedno druhému, ale každé nešťastné…

Výpis 1014110153 z celkem 12516