Dobrý marketing chce dobrý příběh Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi vzdělání nebo pracovním zařazením. Jsme společenští tvorové, a proto i dobrý marketing začíná…
Spojování více firem v jednu s sebou nese řadu problémů, včetně klesající…
Řízení zaměstnanců se špatnou výkonností patří mezi nejnáročnější vůdcovské…
Nebojte se veřejného vystoupení Veřejné vystupování patří mezi nejobávanější činnosti. S dobrou přípravou a…
Týmovému úspěchu často stojí v cestě zbytečné překážky. Jak tedy efektivně…
Pracovní oběd je událost, při níž je kromě řešení obchodních záležitostí…
V každé organizaci bez ohledu na velikost musejí různí lidé s různými…
Budování profesionálních kontaktů je důležitou součástí kariéry. Než se…
Prezentujete? Nenuďte Sami jistě víte, jak nepříjemné je účastnit se nudné prezentace. Proto…
Znají zaměstnanci vaše jméno? Vědí, proč existuje vaše organizace? Pokud si…
Vánoce mohou být stresující pro všechny, zejména však pro manažery, kteří…
Může nám Peter Drucker, označovaný za otce moderního managementu, říci něco…
Firmy, které chtějí přežít a být úspěšné, se musejí umět přizpůsobovat…