Dobrý marketing chce dobrý příběh

Vytisknout

Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi vzdělání nebo pracovním zařazením. Jsme společenští tvorové, a proto i dobrý marketing začíná u dobrého příběhu a schopnosti jej vyprávět.  Vzpomeňte si, kolikrát jste se účastnili prodejní prezentace, na níž se přednášející oháněl pouze statistikami a čísly. Při takovém výkladu je nemožné udržet pozornost. Až proto budete sami v pozici přednášejícího, držte se následujících praktických tipů:- Výběr motivu či metafory pro…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace