Dnešní zákazník může kontaktovat firmy kdykoli a různými kanály. Zaměstnanci zákaznických servisů proto dnes musejí být specialisté, kteří dokáží komunikovat více…
V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným…
Dá se předpokládat, že každý uživatel napadený počítačovým virem si příště…
Blogování rychle proniká i do obchodního světa. Manažeři a podnikatelé…
Brzy je tu prosinec a s ním čas definitivně naplánovat firemní párty. Při…
Řada vytížených lidí dospěje v určité fázi svého života k vyhoření. Velkou…
Time management není o tom, že by člověk měl pracovat tvrději než dosud.…
V pořadí již sedmého ročníku globálního výzkumu nerespektovanějších…
Podle statistického úřadu Eurostat mají Češi nejdelší pracovní týden v…
Magazín Incentive nabízí čtyři rady pro nadcházející období svátků:*…
O řízení inovační výkonnosti (IPM) se nejčastěji hovoří na úrovni firem.…
V dnešní době globalizace, outsourcingu a úzce spjatých dodavatelských…