Následující otázky vám pomohou rozpoznat, kdy se jedná o pracovní návyk, který ovlivňuje efektivitu práce, a kdy jde naopak pouze o něco, co je vám osobně protivné.…
Většinu života prožijeme tak, že jedeme na autopilota. Naše zvyky jsou tak…
Manažeři vědí, že do rozhodování je dobré zahrnout ostatní. Potom je totiž…
Když člověk stojí na začátku kariéry, uvítá praktické rady, jak uspět.…
Správně poskytované příležitosti k rozvoji jsou jedním z nejdůležitějších…
Manažer by měl svým zaměstnancům jasně představit firemní strategii a…
Přemýšleli jste někdy, jak se miliardáři dostali ke svému úspěchu? Poučte…
Přemýšlíte nad tím, jak si vybudovat důvěru mezi vašimi zaměstnanci? …
Jste připraveni postoupit v kariéře z pozice řadového pracovníka do role…
Ve světě byznysu je přirozené přemýšlet v intencích naplánovat uskutečnit.…
Manažeři jsou příliš často zavaleni každodenními problémy a nemají čas na…
Nikdy se nepoddávejte pocitu, že máte nedostatek informací. Zvykněte si na…
Vaši zaměstnanci nemají povinnost mít se navzájem rádi, musí se ale…