Marshall Goldsmith o zvyšování angažovanosti zaměstnanců

Vytisknout

Studie a průzkumy angažovanosti zaměstnanců se většinou soustředí na to, jak jsou zaměstnanci spokojeni s výší svého platu, benefity, firemní kulturou a dalšími vnějšími faktory. Poněkud se při tom opomíjí otázka, co mohou udělat sami zaměstnanci, aby dosáhli větší angažovanosti. Co můžete udělat sami pro sebe? Právě na tuto otázku se zaměřil Marshall Goldsmith světově uznávaný kouč vrcholových manažerů, spíkr a autor populárních knih o osobním rozvoji, které vyšly i češtině pod názvy Jak se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace