Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo se snaží něčeho dosáhnout. Ať už chcete přimět svého šéfa, aby…
V minulém článku jsme si představili randomizované kontrolované studie (…
Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově…
K telemarketingu a k prodeji přes telefon se váže celá řada negativních…
Nechcete úplně odradit potenciální zákazníky, ztratit přízeň těch…
Příznivce Dana Arielyho a jeho knih Jak drahé je zdarma (nakladatelství…
Žádný vnitřní etický kompas nebude vašim zaměstnancům nikdy zcela stačit.…
Pokud ve svém oboru pracujete již dlouho, zastupujete významnou organizaci…
Pokud ve svém oboru pracujete již dlouho, zastupujete významnou organizaci…
Manažer musí často přijímat těžká rozhodnutí. Kterou politiku nebo…
Z pohledu vedoucího i člena týmu platí jedno společné pravidlo čím lépe…
Váš šéf nebude rád, když delegujete vlastní práci směrem vzhůru nebo když…
Pracovníci, kteří komunikují se svými kolegy online, tak mohou činit mnohem…