Začínající manažeři, a bohužel někdy i ti již zkušení, často nastupují na nové pozice s představou, že vše je třeba změnit. Jsou přesvědčeni, že byli přijati,…
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…
Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání…
Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic…
Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného…
Bát se a být nejistý jen proto, že zažíváte nějaký negativní pocit,…
Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především…
Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…
Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…
Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…
Kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas... Snaha lépe využívat své časové…