Lidé, kteří pracují v oblasti zákaznické zkušenosti, mají často k dispozici jen omezené zdroje a pravomoci. Jaké rysy by tedy tito lidé měli mít, aby v zákaznické…
Dosáhněte nejvyšších standardů v oblasti cloudové bezpečnosti na trhu a…
Za pět dní se toho naučíte víc než jiní po několika týdnech nebo dokonce…
Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem…
Výkonnost pracovníků se do značné míry odvíjí od toho, jak jsou v práci…
Dnes pracujeme ve světě, kde je vše propojené, ale zároveň nepředvídatelné.…
Pořadí nových iniciativ v řízení firmy je velmi důležité. Nadprůměrní…
Co odděluje úspěšné od neúspěšných? Není to původ, vzdělání a v mnoha…
Jak (de)motivovat tým dodržováním agilních návyků? Zde je několik tipů z …
Zvládnete-li řídit sami sebe, pak zvládnete řídit i ostatní. Konference…
Úspěch v pozici vrcholového manažera vyžaduje tvrdou práci. V čem mají…
Aspirujete na vedoucího týmu? Usilujete o povýšení, nebo již vedoucím jste?…
Před zhruba 17 lety byla jedna firma, která měla potíže. Konkurence…