Vedoucí pracovníci jsou vesměs zavaleni úkoly. Mají mnoho povinností, lhůt a termínů. Efektivita jejich práce stejně tak jako zachování psychicky optimálního stavu…
Týmová spolupráce musí být efektivní. Jednotliví členové týmu proto musí…
Pro rozvoj manažerských dovedností existuje v dnešní době celá řada…
Dobří manažeři vědí, že zpětná vazba hraje v motivaci a dalším rozvoji…
Chcete-li být dlouhodobě úspěšný a zároveň získat a udržet si dobré…
V osobním ani pracovním životě se člověk nevyhne situacím, v nichž bude…
Téměř každý manažer zná tu situaci: má skvělý nápad, který jeho firmě…
Řízení provozních rizik (ORM) představuje postupnou metodu rozhodování v…
Firmy se v dnešním světě sice snaží prosazovat politiku ostrých loktů (nic…
Proces rozhodování je denním chlebem manažera. Ne vždy je to však pro něho…
Chris Pierce-Cooke je organizační poradce v pravém slova smyslu radí…
Společnosti investují do rozvoje týmové spolupráce svých pracovníků nemalé…
Chcete-li získat podporu vyššího vedení pro své projekty, musíte svůj tým…