Řeč zaměstnanců se naučíte jen mezi nimi

Vytisknout

Chcete-li efektivně motivovat, měli byste umět mluvit srozumitelně. Mluvit řečí zaměstnanců znamená především jim naslouchat, znát jejich zájmy. Pak je třeba umět zaujmout a zapojit do hovoru. Učte se proto klást otázky a dávat druhým prostor, aby vyslovili své návrhy a postřehy. Společný jazyk si můžete osvojit jen tehdy, budete-li mezi zaměstnance chodit. Dávejte si pozor na manažerský žargon, který můžete mít v podvědomí již tak zakořeněný, že jej budete automaticky používat i doma nebo mezi…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace