| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Šťastní a spokojení zaměstnanci mají pozitivní vliv na podnikové příjmy a zisky. Toto velmi jednoduché pojetí je nyní prokázáno díky nové studii Severozápadní…
Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i…
Někdy se stane, že místo toho, aby se člověk jevil jistě a přesvědčivě při…
Pro řečníka je velmi důležité využít co nejlépe přípravný čas, aby předvedl…
Systematické plánování času neznamená nutně více práce, ale inteligentnější…
Pokud se manažeři chtějí po dovolené vrátit do práce a mít prázdnou e-…
Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už…
V jednom svém díle pokládá řecký filosof Platón otázku: Kdyby vás prsten…
Při schůzce s perspektivním klientem, nadřízeným nebo kolegou u oběda se…
Žádná firma není ráda, když ji opustí kvalitní zaměstnanec. To, že takový…
Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních…
Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností.…