| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Dnešní zákazník může kontaktovat firmy kdykoli a různými kanály. Zaměstnanci zákaznických servisů proto dnes musejí být specialisté, kteří dokáží komunikovat více…
Blogování rychle proniká i do obchodního světa. Manažeři a podnikatelé…
Brzy je tu prosinec a s ním čas definitivně naplánovat firemní párty. Při…
Time management není o tom, že by člověk měl pracovat tvrději než dosud.…
Řada vytížených lidí dospěje v určité fázi svého života k vyhoření. Velkou…
V pořadí již sedmého ročníku globálního výzkumu nerespektovanějších…
Podle statistického úřadu Eurostat mají Češi nejdelší pracovní týden v…
Magazín Incentive nabízí čtyři rady pro nadcházející období svátků:*…
V dnešní době globalizace, outsourcingu a úzce spjatých dodavatelských…
O řízení inovační výkonnosti (IPM) se nejčastěji hovoří na úrovni firem.…
Měli byste v této chvíli skutečně číst tento článek? Možná byste se právě…
Manažeři působící ve výrobní sféře si často uvědomují, že jejich…