Záhada popularity

Vytisknout

Podnikatelé nedosáhnou úspěchu sami, musí inspirovat ostatní, pomáhat jim shromažďovat správné zdroje a získávat potřebné kontakty pro dosažení jejich cílů. Lidé rádi pracují pro někoho, koho respektují a komu věří, proto by mělo být prioritou každého podnikatele rozvíjet pozitivní firemní reputaci. Majitel firmy by měl nejen řídit prodej a motivovat zaměstnance, ale také sloužit jako mluvčí firmy. Nic nepomůže upevnit dlouhodobé vztahy a vaši konkurenceschopnou pozici tak jako skvělá pověst.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace