Obchodníci, kteří využívají více kanálů, mají vyšší zisky a lépe si udržují zákazníky. Tento závěr přinesl průzkum společnosti Shop.org. Tradiční značky se začaly…
Společnost Titan vyvíjí (v rámci výzkumu moderních komunikačních…
Největší japonský mobilní operátor, společnost NTT DoCoMo, se rozhodl…
Internet je bezpochyby jedním z nejpřevratnějších vynálezů v historii.…
Článek se zabývá růstem objemu trhu s analytickými aplikacemi do roku 2005.…
I přes problémy, které provázejí rozvoj elektronického obchodování, se toto…
Systémy správy dokumentů nestíhají sledovat tempo, jímž společná pracoviště…
E-komerce se podílí 10 procenty na celkových maloobchodních ziscích z…
Článek se zabývá problematikou složitosti softwaru a změnami, které v této…
Implementace systémů efektivního učení, rozvoje a řízení výkonu vyžaduje…
Podle nedávno vypracované studie společnosti Microsoft ušetří…
V současném světě ekonomiky jsou společnosti nuceny vytvářet stále nové…
Mobilní řešení pro podporu produktivity práce (e-mail, kalendář atd.) často…