Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby zákazníka? Musíte se kvůli tomu vzdát kontaktního centra? Na všechny tyto otázky článek se…
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým…
Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se…
Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor.…
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik…
Nyní, když již mnoho organizací správu znalostí praktikuje a uznává její…