| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy - jenom hovořit například o zákaznických službách či kvalitě produktů nestačí. Členové…
Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně…
V současném ekonomickém klimatu musejí manažeři být schopni zastávat jak…
Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a…
Intranet je dnes důležitým prostředkem brainstormingu, pomáhá zlepšit…
Správa znalostí může podporovat různé druhy spolupráce. Vychází přitom z…
Přemýšleli jste někdy o tom, jak se vaše společnost jeví důležitému…
Pokud zaměstnanci a manažeři nesdílejí svoje vědomosti a znalosti, mohou…
Následují vás ostatní, když je chcete vést? Většina manažerů odpoví kladně.…
Podnikové intranety jsou dnes již důležitou součástí většiny společností.…
Autor článku přirovnává svět obchodu k bojišti - měřítkem úspěchu je často…
Implementace systému správy znalostí může být velmi složitá, bez ohledu na…
Organizace si stále více uvědomují potřebu koordinace informačních…