Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Mýty vůdcovství škodí

Schopnost být vůdcem je in. Tématu jsou plné knihy a časopisy a je označováno jako zázračná schopnost, díky které lze v dnešním, konkurenčním prostředí přežít.…

Na co školení?

Na co školení?

Projektové týmy se při implementování technologií datových skladů…

Proč dáváme spropitné?

Proč dáváme spropitné?

Dali jste někdy někomu spropitné? Určitě ano. Asi jste byli spokojenosti se…

Automatizace v obchodním světě

Automatizace v obchodním světě

Revoluce automatizace v obchodním světě pokračuje ve směru outsourcingu…

Proč nezaměstnávat nejlepší přátele

Proč nezaměstnávat nejlepší přátele

Být nadřízeným blízkých přátel funguje jen velmi zřídka, protože dynamika…

Ztráta obchodního partnera by vás neměla zaskočit

Ztráta obchodního partnera by vás neměla zaskočit

Larry Eastland a Bob Klosterman se seznámili se v roce 1994, padli si do…

Pět hlavních chyb IT projektů

Pět hlavních chyb IT projektů

Společnost Nucleus Research, která se zabývá výzkumem a poradenstvím v…

Uchovávání zákaznických dat je riskantní

Uchovávání zákaznických dat je riskantní

Stále se množí případy ztrát, odcizení a zneužití osobních dat klientů.…

Znalosti a pracovní prostředí

Znalosti a pracovní prostředí

Firmy často nedoceňují skutečnost, že práci znalostních pracovníků výrazně…

Jak má marketing komunikovat, aby prodej naslouchal

Jak má marketing komunikovat, aby prodej naslouchal

Přiznejme si, že je velice těžké udělat dojem na prodejce, a to i když se…

Když je váš partner i obchodním partnerem

Když je váš partner i obchodním partnerem

Počty obchodních vztahů spojených s partnerským vztahem jsou stále na…

Co dělat, když se zamilujete na pracovišti

Co dělat, když se zamilujete na pracovišti

V práci trávíme většinu svého života. Sdvacetiprocentním nárůstem…

Pochopte své zákazníky bez nákladných průzkumů

Pochopte své zákazníky bez nákladných průzkumů

Mnoho firem plýtvá prostředky na nepotřebný průzkum v zákaznické sféře,…

Výpis 23802392 z celkem 3860