Ženy jsou s podnikáním stále pozadu

Vytisknout

Ženy využívají stejné obchodní strategie jako muži, stále však za muži ve svých podnikatelských aktivitách zaostávají. Studie programu Global Entrepreneurship Monitor (GEM) ukázala, že dokáží vyhledávat příležitosti, podstupovat rizika, budovat kontakty i zdokonalovat své dovednosti obdobně jako muži, muži však zakládají firmy dvakrát častěji. Tato studie, sponzorovaná britskou London Business School a americkou Babson College in Massachusetts, se zaměřila na podnikání v zemích se středními a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace