| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně využívaný intranet však stále není samozřejmostí, často bývá jen tzv. nutným zlem. Přiblížení…
Článek se zamýšlí nad vlivem a dopadem událostí roku 2001 (útoky z 11.…
V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy -…
V současném ekonomickém klimatu musejí manažeři být schopni zastávat jak…
Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a…
Správa znalostí může podporovat různé druhy spolupráce. Vychází přitom z…
Intranet je dnes důležitým prostředkem brainstormingu, pomáhá zlepšit…
Přemýšleli jste někdy o tom, jak se vaše společnost jeví důležitému…
Následují vás ostatní, když je chcete vést? Většina manažerů odpoví kladně.…
Autor článku přirovnává svět obchodu k bojišti - měřítkem úspěchu je často…
Pokud zaměstnanci a manažeři nesdílejí svoje vědomosti a znalosti, mohou…
Podnikové intranety jsou dnes již důležitou součástí většiny společností.…
Implementace systému správy znalostí může být velmi složitá, bez ohledu na…