Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Neztrácejte směr

Jedno rčení říká: Pokud nevíte, kam směřujete, můžete se vydat kteroukoliv cestou. V důsledku to znamená, že nevědět, čeho se pokoušíme dosáhnout, znamená nevědět,…

Podnikové zdraví - firma jako živý organismus

Podnikové zdraví - firma jako živý organismus

Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým…

Připravte se na správu znalostí

Připravte se na správu znalostí

Dnes mnoho společností integruje do své organizace správu znalostí. Magazín…

Jak zlepšit efektivitu pracovních porad

Jak zlepšit efektivitu pracovních porad

Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a…

Co činí společnosti výjimečně výkonnými?

Co činí společnosti výjimečně výkonnými?

Pokud trávíte čas ve společnosti, která dosahuje vysokých výkonů a…

Klíče k úspěchu

Klíče k úspěchu

Osobní efektivita je podstatou vašeho stylu, ovlivňuje vaše hodnoty,…

Děkuji, že se mnou sdílíte znalosti

Děkuji, že se mnou sdílíte znalosti

Sdílení znalostí je velmi těžké monitorovat, natož odměňovat či měřit.…

Osamostatnění určité části podniku - ano či ne?

Osamostatnění určité části podniku - ano či ne?

Osamostatnění určité části mateřské společnosti je často diskutovaným…

Intranetová kuchařka

Intranetová kuchařka

Představme si proces vytváření podnikového intranetu jako vaření. Kdo chce…

Několik rad pro vedení obtížné diskuse

Několik rad pro vedení obtížné diskuse

Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že…

Manažer "fénixovského" typu - podpora tvořivosti a odpovědnosti

Manažer "fénixovského" typu - podpora tvořivosti a odpovědnosti

Článek je shrnutím knihy Soaring With The Phoenix, která je příručkou…

Bylo, nebylo... aneb Manažer vypravěčem

Bylo, nebylo... aneb Manažer vypravěčem

Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého…

Umění změny aneb jak prosazovat hodnoty ve znalostní ekonomice

Umění změny aneb jak prosazovat hodnoty ve znalostní ekonomice

Ve společnosti, která je založena na informačních a komunikačních…

Výpis 33163328 z celkem 3855