Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

Staré dobré podnikatelské rčení říká, že mít zákazníky je vždy dobré. Existuje však i jiné rčení, které nám říká, že zákazník nemusí vždy být výhodný a hlavně…

Dobrým vůdcem snadno a rychle

Dobrým vůdcem snadno a rychle

Mnoho firem zná tu situaci: mají ve svém personálu výborného vůdce, který…

Jak si Skandia poradila se správou znalostí

Jak si Skandia poradila se správou znalostí

Skandia je mezinárodní skupina sdružující firmy poskytující pojištění a…

Zkušení zaměstnanci předávají znalosti mladším

Zkušení zaměstnanci předávají znalosti mladším

Vládní úřady v USA se obávají, že by v důsledku masových odchodů…

Krizový management je důležitou součástí firemní kultury

Krizový management je důležitou součástí firemní kultury

Ethne Swartz je asistentkou profesora podnikových studií na Fairleigh…

Z čeho se skládá DNA úspěšného manažera?

Z čeho se skládá DNA úspěšného manažera?

DNA je vlastně zdrojový kód, něco, co každého z nás přesně popisuje. DNA…

Jak být dobrým poslem špatných zpráv

Jak být dobrým poslem špatných zpráv

V osobním ani pracovním životě se člověk nevyhne situacím, v nichž bude…

Pět kroků k efektivnímu vedení týmu

Pět kroků k efektivnímu vedení týmu

Firmy se v dnešním světě sice snaží prosazovat politiku ostrých loktů (nic…

Řízení provozních rizik - přirozený proces

Řízení provozních rizik - přirozený proces

Řízení provozních rizik (ORM) představuje postupnou metodu rozhodování v…

Inovace neznamená nic mystického

Inovace neznamená nic mystického

Inovace je slovo, které dnes a denně slýchá cel&…

Skutečný organizační poradce

Skutečný organizační poradce

Chris Pierce-Cooke je organizační poradce v pravém slova smyslu radí…

Odměňování a motivace znalostních pracovníků: nejen chléb a hry

Odměňování a motivace znalostních pracovníků: nejen chléb a hry

Je velmi důležité si uvědomit, že znalostní pracovníci potřebují k…

Proč znalosti? Proč teď?

Proč znalosti? Proč teď?

Firemní znalosti jsou klíčem ke konkurenčním vý…

Výpis 32123224 z celkem 3855