Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme strategii pro zvýšení obratu u této skupiny o dalších 20 % do konce roku. Nazvěme ji Strategie…
Obchodní statistiky ukazují, že řada firem zaniká krátce po svém vzniku…
Peter Detkin, bývalý poradce ve firmě Intel, přišel v roce 2001 s termínem…
Jonathan Wild (1682-1725), notorický anglický kriminálník, stačil prohledat…
Informační bezpečnost je stále důležitější. Článek proto popisuje…
V oblasti zákaznických služeb, například v telefonních zákaznických…
Američtí manažeři předpokládají, že v letošním roce vydrží příznivé…
Vůdcovství je v módě, ale zároveň se ho nedostává. Často slyšíme i sami…
Řada zaměstnavatelů považuje nové náboryza krátkodobé investice do firemní…
Máte pocit, že se vaši zaměstnanci neangažují? Možná jim chybí smysl. Ve…
Po dobrovolném několikaletém odchodu z pracovní síly platí vysoce postavené…
Řízení změn probíhá v několika podobách. Může být jako zahrada, hrad z…
Prosinec je jeden z nejvytíženějších měsíců co se týče náborů, přestože si…