Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

Vytisknout

Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme strategii pro zvýšení obratu u této skupiny o dalších 20 % do konce roku. Nazvěme ji Strategie 20/20. V čem je její síla a jak ji úspěšně implementovat?Zaměření se na top 20 % Paretova poučka 80/20 říká, že vztah mezi investicí a návratem nemusí být vyvážen. A zvlášť v obchodě se to již mnohokrát potvrdilo - 80 % obratu pochází od 20 % zákazníků. Pokud firma dokáže zvýšit obrat u této skupiny o dvacet procent, bude se jednat o…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace