V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky, jejichž úkolem je zabránění rozšíření důvěrných zpráv mimo určitý kruh lidí a současně…
Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem.…
Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a…
Jazyková revoluce před vstupem do EU Pád komunismu ve východoevropských zemích otevřel cestu výuce jazyků.…
Konference Green Week 2003 Konference Green Week 2003 si klade za cíl především zlepšit vzájemnou…
V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity…
Manažer vytvořil obchodní strategii, od níž očekával vzbuzení zájmu mnoha…
Projekt Phare 2000 a ministerstva pro místní rozvoj Ve čtvrtek 23. ledna začal v Ostravě rozsáhlý projekt vzdělávání manažerů…
Využívání informačních technologií se v jednotlivých firmách většinou…
Většina malých a středních firem neví, co je čeká v EU Většina menších českých firem zatím neví, co je čeká v Evropské unii. A to…
Když v roce 1999 vytvořil devatenáctiletý programátor Shawn Fanning svůj…
Internet se stal od počátku své existence centrem zájmu mnoha skupin lidí.…
Nebezpečně spokojený zákazník Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele…