Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní z hlediska nákladů a jejich prostřednictvím se dá řešit mnoho…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…
Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací…
Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu…
S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla…
Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste…
V posledních měsících vzniklo na trhu obrovské množství burz jak…
Většina společností v současné době využívá nové možnosti elektronických…
Poskytovatelé aplikačních služeb (ASP) nabízejí přístup ke stejnému typu…
Burzy typu **B2B** připomínají své fyzické protějšky pouze na první pohled.…
Burzovní společnost **eHitex, Inc.** založila skupina tradičních konkurentů…
Systém **TransLease Pro** zabezpečuje spolupráci vlastníků, prodejců a…
Vytvoření aplikace pro řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce zabere za…