Klasická teorie obchodního vývoje byla založena na čtyřech zásadách: rozdělení práce, jednorozměrných a funkčních procesech a projektech a rozsahu řízení. Moderní…
Jistá internetová marketingová společnost nedávno provedla průzkum, který…
V květnu loňského roku oznámila společnost Microsoft, že mění způsob plateb…
Pravidla trhu se změnila. Dříve se kladl důraz na marketing a získávání…
Online katalogy jsou často plné různého zboží, ale zákazníci se v nich…
Třebaže nedokážeme předvídat budoucnost, lze již nyní vypozorovat určité…
Neúspěch internetových společností nás poučil o tom, že některé vertikální…
Aby byl program CRM efektivní a aby mohla firma dobře sloužit svým…
Autor shrnuje kladné i záporné stránky operačního systému Windows XP…
Jen u málokteré z 3,7 miliónu malých a středně velkých firem ve Velké…
Intranet může být snadno použitelným a vizuálně atraktivním zdrojem…
Služby GPRS umožní zákazníkům trvalé připojení k Internetu a přístup k…
Dva odborníci sdílejí své zkušenosti s návrhem webových stránek. Při…