Autenticita v obchodním světě znamená být realistický, upřímný, opravdový a čestný. Je však možno uvést řadu příkladů, kdy tak podniky nejednají. Proč je veřejný…
Celofiremní sdílení nejlepších postupů vyžaduje kvalitně navržený systém,…
V době sdílení znalostí máme k dispozici mnoho nástrojů, které nám mají…
I ten nejlepší plán se může dostat do slepé uličky to je přirozené…
V době krachu velkých internetových společností (tzv. dot - com) byly…
Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě…
Ačkoli kvůli stagnující ekonomice v celém světě klesá i objem investic do…
Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým…
Jedno rčení říká: Pokud nevíte, kam směřujete, můžete se vydat kteroukoliv…
Dnes mnoho společností integruje do své organizace správu znalostí. Magazín…
Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a…