Technologie pro řízení vztahů se zákazníky jsou stále žádanější. Přizpůsobují se nejen světovým trendům, ale zejména požadavkům a potřebám firem. Jednou z velmi…
Někteří manažeři či majitelé firem považují zaměstnance téměř za členy své…
Současný svět zažívá dosud nepoznaný rozvoj v mnoha oblastech vývoje,…
Provozujete E-mail marketing a najednou zjisťujete, že se vám vrací vaše…
Jsou zaměstnanci, kteří velmi přesně vědí, co mají v popisu práce. Problém…
Jedním z charakterových rysů snad každého úspěšného manažera je chuť stále…
S rostoucím využitím e-komerce roste také nedůvěra k elektronickému…
Stále častěji se zdůrazňuje potřeba osobního rozvoje a růstu.…
Podle odborníků množství peněz utracených v elektronických obchodech dále…
Když se zeptáte nějakého manažera, jak hodnotí sám sebe jako šéfa, určitě…
V posledních dvou letech jsme se mohli stále pravidelněji setkat s frází…
V téměř všech organizacích můžeme najít alespoň jednu osobu, která je…
Žijeme v době po krachu Enronu a dalších firem a v době různých finančních…