V současné době se společnosti všemožně snaží zajistit si dobré vztahy se zákazníky. K tomu využívají nejmodernějších technologií CRM (Customer Relationship…
Čtení e-mailů bývalo pro většinu lidí poměrně příjemnou zábavou k ranní…
Značná část lidí, kteří mají možnost zvolit mezi písemnou a mluvenou formou…
V obchodní praxi se stále více potýkáme se záplavou nechtěných e-mailů,…
Stejně tak jako e-komerce již dávno není pouhý jednoduchý proces…
Blogy, neboli také weblogy či webové občasníky (protože deníčky to obvykle…
Na světě existují plné knihovny informací říkajících manažerům, jak mají…
Padesátiletý Američan italského původu Mark DeCocinis, generální ředitel…
Kvalitní komunikace je v obchodní sféře více než důležitá. Jak ale v…
Jedním z manažerských úkolů je řízení a podpora zaměstnanců ve smyslu…
Účelem této publikace je představit názory na správu znalostí, které…
Kritickým požadavkem produktivně fungující organizace je vybudování důvěry…