Deset rad pro malé podniky

Současný obchodní život se nese v duchu nedůvěry ve velké podniky a podnikání. Dopomohly tomu mimo jiné účetní skandály velkých amerických firem nebo teroristické útoky. Objevuje se tak jasný požadavek po „zlidštění“ obchodních praktik, přičemž v čele zájmu stojí podniky malé. Toto je deset rad, kterých by se malé podniky měly v aktuálním obchodním prostředí držet:

- Pracujte na svých vztazích s okolím. Neizolujte se.
- Buďte odlišní. Nezapadejte do davu.
- Neskrývejte svůj osobní život. Nedá se od pracovního zcela oddělit.
- Používejte obě poloviny svého mozku. Nechte se inspirovat rozumem i intuicí.
- Ignorujte experty. Sežeňte si všechny dostupné informace a rozhodujte se sami.
- Staňte se vedoucím odborníkem ve svém oboru. Vynikněte.
- Zbavte se závisti vůči velkým firmám. Podnikejte tak, jak velké firmy nemohou.
- Nestřílejte od boku. Plánujte své kroky.
- Nezapomínejte se svou původní vizi. Neskrývejte ji a zabudujte ji do veškerých svých aktivit.
- Bohatněte pomalu. Buďte trpěliví.
Zdroj: CRM Today - informace z oblasti péče o zákazníka, CRM
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Today