Deset rad pro malé podniky

Vytisknout

Současný obchodní život se nese v duchu nedůvěry ve velké podniky a podnikání. Dopomohly tomu mimo jiné účetní skandály velkých amerických firem nebo teroristické útoky. Objevuje se tak jasný požadavek po zlidštění obchodních praktik, přičemž v čele zájmu stojí podniky malé. Toto je deset rad, kterých by se malé podniky měly v aktuálním obchodním prostředí držet:- Pracujte na svých vztazích s okolím. Neizolujte se.- Buďte odlišní. Nezapadejte do davu.- Neskrývejte svůj osobní život. Nedá se od…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace