Sdělit nadřízenému, že se mýlí není jednoduché. Neznamená to ovšem, že bychom to neměli dělat. Postupovat je třeba velmi opatrně. Samozřejmě jde o značné riziko, to…
Informační technologie je ve firmách třeba organizovat tak, aby rychle…
Lidé zdolávají největší světové vrcholy pro pocit vítězství nad nimi.…
Lidé si často pokládají otázku, jak efektivněji zacházet s časem a…
Klíčové ukazatele výkonnosti (Key Performance Indicators KPI) pomáhají…
V poslední době se stále výrazně zvyšuje počet zpráv elektronické pošty…
Dědictví ze 70.let nám s trochu nadsázky pouze zanechalo ve skříních…
Loajalita je diskutovaným tématem zejména v ekonomicky obtížných dobách.…
Práce v managementu může být zpočátku odstrašující. Téměř polovina…
Jednou z nejtěžších součástí vůdcovství je umožňování a řízení…
Asi každý zná takzvané nejčastější věty před smrtí. Jsou to více či méně…
Manažeři mohou získat nové ocenění Chartered Manager potvrzující získání…
Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam…