Obývák, nebo kancelář?

Vytisknout

Celá řada obchodních aktivit podléhá stereotypnímu vývoji z rohu obývacího pokoje do rohové kanceláře. Ve skutečnosti se však některé z nich lépe hodí právě do domácího prostředí. Dříve, než ale někdo začne podnikat domova, měl by zhodnotit tři základní kritéria. Důležitý je tedy konkrétně kontakt se zákazníky, možnost budování značky a dostatek prostru pro lidské a jiné zdroje.Pokud jde o to, jakou podnikatelskou činnost je ideální provádět z domova, článek hovoří o architektuře, návrhářství…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace