V době, kdy do e-mailových schránek přichází stovky i tisíce zpráv týdně, je běžné, že řada z nich zůstane bez odezvy. Napsat zprávu, kterou si příjemce přečte, se…
Všichni lídři stojí před stejným dilematem - jak plnit aktuální obchodní…
Vedoucí pracovníci by měli brát vážně všechny stížnosti svých lidí. I když…
Máte pocit, že trpíte infománií" a v jejím důsledku nezvládáte svou práci?…
Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé…
Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení…
Základem úspěchu je energie a nadšení, které jsou řízeny osobní motivací a…
Interní komunikace patří mezi nejčastěji přehlížené aspekty řízení firem.…
S novým rokem přicházejí předsevzetí, jejichž prostřednictvím se snažíme…
Podání ruky hraje důležitou roli v tom, jaký uděláme dojem a jak dokážeme…
Studie společnosti CB Richard Ellis, která porovnala náklady na kancelářské…
Snaha být perfektní nám znemožňuje posouvat se dál, být úspěšnější. Nic…