5 cest k tomu, aby váš e-mail nezůstal bez odezvy

V době, kdy do e-mailových schránek přichází stovky i tisíce zpráv týdně, je běžné, že řada z nich zůstane bez odezvy. Napsat zprávu, kterou si příjemce přečte, se tak stává stále větším problémem.

Pokud nechcete, aby vaše zprávy končily mez těmi nepřečtenými, neutápějte v nich důležité informace. Klíčové sdělení umístěte tam, kde si ho příjemce s největší pravděpodobností všimne - do předmětu zprávy.

- Důležité informace jako první. Jakmile někdo otevře e-mail, nebude pokračovat ve čtení, najde-li na začátku zbytečné řeči.

- Používejte seznamy. V případě, že máte pro příjemce více myšlenek, mohou se mu snadněji číst, když použijete odrážky.

- Pozor na označení „naléhavé". Pokud je budete používat příliš často, rychle ztratí svůj efekt. Příjemci si to budou pamatovat.

- Zprávy si po sobě čtěte. Nevyplňujte adresáta zprávy, dokud ji zcela nedokončíte. Nestane se vám pak, že ji omylem odešlete dříve.

-kk-

Zdroj: HR Morning - americký portál pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Morning
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace