Manažer - zprávy z managementu

Chcete zvýšit svou produktivitu? Tak odejděte

Ne, skutečně vám neradíme, abyste změnili zaměstnání. Určitě však občas zažíváte situaci, kdy máte akutní potřebu vstát od stolu a alespoň se projít, protože takhle…

Proč mlčí?

Manažeři si často stěžují, že jejich lidé na poradách mlčí. Očekávají…

Kdy říci "ne"

Pro komunikaci s nadřízenými či se zaměstnanci platí totéž co pro…

Máte důvěru svých podřízených?

Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v…

5 kroků ke zdravému mozku a lepší kariéře

Poznatky současné neurovědy ukazují, že lidský mozek není odsouzen k tomu,…

Zahrajte si protikorupční hru

Před časem jsme informovali o e-learningovém protikorupčním kurzu, který na…

Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté…

Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu.…

Jak může vděčnost podpořit inovace?

Appreciative Inquiry (pozn. appreciative znamená vděčný) je metoda zavádění…

Tomáš Bušek, výkonný ředitel Towers Consulting, s.r.o.

Článek v rámci předplatného Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníků

Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím…

Nový šéf na obzoru

Pracovat dlouhou dobu pro jednoho šéfa se poštěstí jen málokomu. Šéfové…

Jak si získat oblibu a respekt kolegů

Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže…

Richard Páleník

Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete

Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o…

Výpis 44214433 z celkem 12367