Manažer - zprávy z managementu

Umíte se správně chovat při konferenčním hovoru?

Konferenční hovory jsou dnes zcela běžnou součástí práce manažerů. Zdaleka to však neznamená, že každý manažer zná etická pravidla konferenčních hovorů, která by měl…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Manažerské desatero

Manažerské pozice hýbou českým byznysem. Znáte ale základní pravidla a…

Začněte prezentaci mohutným BUM

Při své další prezentaci začněte otázkou zaměřenou na každého jednotlivce…

Osobní zájem nebo stereotypy? Co hraje roli, když hodnotíme ostatní 2/2

V předchozím článku jsme vás informovali o tom, že lidé se obvykle…

Je váš perfekcionismus nebezpečný?

Všichni bychom se měli snažit být co nejlepší v tom, co děláme. Existují…

Negativní zpětná vazba v kostce

Existují nejrůznější rady, jak správně kritizovat. Řada z nich si však…

Pořád na vzestupu: Neztraťte nadšení pro budování kariéry

Mezi nejambicióznější pracovníky často patří mladí lidé, kteří právě…

Zážitkové učení jako účinná technika seberozvoje: Představení konceptu

Zážitkové učení podněcuje účastníky, aby přijímali rizika a učili se ze…

Určete si své cíle a buďte produktivní každý den

Bez jasně stanovených cílů budete vždy dělat jen to, co je momentálně…

Osobní zájem nebo stereotypy? Co hraje roli, když hodnotíme ostatní 1/2

Výzkum provedený obchodní školou INSEAD, který byl zaměřen na náš sklon k …

Jak se znovu pustit do práce, když jste selhali

Když uděláte chybu, nemusí být pocit neúspěchu to jediné, co si odnesete.…

Chybí vám motivace? Obelstěte svou mysl

Lidský mozek je složitý stroj, který dokáže řešit složité problémy a…

I inteligentní manažer může být hloupý

Mnoho lídrů je inteligentních, bohužel však postrádají moudrost. A proto…

Výpis 33683380 z celkem 12371