Manažer - zprávy z managementu

Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (2/2)

Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe informováni o výrobcích. Výrobci zase mají snadnější přístup na trh. Firmy působící na trhu B2B se…

Na co myslíte?

Často se zaměřujeme na to, co se nám nelíbí, s čím nejsme spokojeni.…

Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců…

Využijte sílu vděčnosti, abyste byli úspěšnější

Vyjádřete vděčnost častěji. Dobrá, ale jak se to vlastně dělá? Jak…

Online recenze.

Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny,…

Vyjednávání – kdo začne s  cenou prohrává? (2. díl)

V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …

Investor – anděl: Jak poznáte toho správného?

Když mladí podnikatelé chtějí založit nový startup, často si jdou o peníze…

Jak znovu najít nadšení pro práci

Marie Kondo, japonská guru v oblasti uklízení, má rady, které lze dobře…

Opravdu se vás podřízení snaží sabotovat, nebo jde o něco jiného?

Věděli jste, jaká jednoduchá rada, může zachránit mnoho manažerů? Přesněji…

Jak vybudovat důvěru – a proč vlastně?

Zamyslete se nad začátkem nového vztahu – jak se v takové fázi chováme?…

Leadership: Sebeuvědomění a spojení s ostatními

Leadership velmi často spočívá v tom, že ostatní přimějete k překonávání…

Výpis 17431755 z celkem 12518