Jedním z marketingových nástrojů je také stále častěji uplatňovaná správa a řízení znalostí. Chce-li firma uspět na trhu, musí umět efektivně zacházet s celou řadou…
KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace…
Jistě si všichni vzpomeneme na pravidla, která nám vštěpovali rodiče.…
Věk vysoce technizovaného prodeje klade stále větší nároky na sběr a…
Článek přináší velmi zajímavé a přínosné osobní poznatky autora, který je…
Řízení dodavatelského řetězce se přeorientovalo od původní snahy o snížení…
Článek se zaměřuje na problematiku vlivu lidského faktoru na řízení změn v…
Všechny problémy v zaměstnání jsou obvykle způsobeny nedostatky ve vzájemné…
Hledání nových manažerů jednotlivých oddělení probíhá mnohdy metodou pokus-…
Když máte na svém počítači otevřeno příliš mnoho oken zároveň, buď se sníží…
Kde jsou ty časy, kdy jsme od Internetu očekávali rychlé stahování hudby,…